Автомобільні акумулятори для Opel Kadett E (1984-1991)
Дебют автомобіля Opel Kadett E відбувся з кінця 1984 року, змінивши свого попередника. Вироблялися не тільки тридверні хетчбеки, а й кузови з 5 дверима. Цього ж року Opel Kadett E отримав звання кращого автомобіля. 1991 став останнім для серії E, після неї почалося виробництво інших автомобілів – Opel Astra. Однак модель з деякими змінами продовжувала випускатися в Південній Кореї під ім'ям Daewoo LeMans, а пізніше Daewoo Racer. Nexia, Pontiac LeMans, по суті, є також зміненими версіями «Кадета».
Поза Залежно від назви моделі, вона надійна та безпечна, але для стабільної роботи транспортного засобу необхідно купити акумулятор Opel Kadett E, який у широкому асортименті представлений у нас в інтернет-магазині. Надаємо виключно сертифіковану продукцію від вітчизняних та зарубіжних виробників. Як вибрати акумулятор для Opel Kadett E?
Будь-який власник власного транспортного засобу, особливо ті автолюбителі, у яких багатий досвід водіння за плечима, чудово знає, яку важливу роль відіграє акумулятор. Це особливий пристрій для зберігання електричної енергії, яка виходить в результаті хімічної реакції. Варто врахувати один важливий момент, який слід знати кожному власнику автомобіля. 100% ефективність АКБ має при позитивній температурі – 27°C. У випадку з нижчими значеннями (-18°) ефективність акумулятора падає до 40%. У зв'язку з цим, щоб запустити двигун потрібно вдвічі більше енергії.
Ось чому запуск двигуна в зимовий час (особливо в морози) може бути дуже утруднений. Тому важливо звертати увагу на ємність батареї і особливо це критично для тих власників, хто проживає в холодних районах. Оскільки ефективність акумуляторів у холодний час істотно знижується, важливо вибрати батареї до автомобіля з оптимальними значеннями пускового струму Цей параметр показує, скільки ампер АКБ здатна видати протягом 30 секунд. Напруга при цьому, звичайно, буде знижена, але вона повинна залишатися в межах 9 Вольт. Вся ця енергія йде на розкручування стартера, який, у свою чергу, і запускає в роботу кривошипно-шатунний механізм двигуна через маховик. В результаті двигун заводиться. І чим вище значення пускового струму, тим вища початкова потужність батареї.